BalKOM Kft. tájékoztatója

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Tisztelt Ügyfeleink!

Figyelembe véve a Kormány március 4-i lezárásról szóló bejelentését, a koronavírus járvány terjedésének megakadályozása és a járvánnyal összefüggő kockázatok csökkentése érdekében személyes ügyfélszolgálatunk működtetését 2021. március 8-tól visszavonásig szüneteltetjük.

Személyes ügyintézés helyett az alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 06-88-438-688.

Hétfő: 12.00-16.00, Kedd: 8.00-12.00 Szerda: 12.00-16.00 Csütörtök: 7.00-19.00 Péntek: 8.00-12.00

Elektronikus ügyintézéshez e-mail címünk: ugyfelszolgalat@balkom.hu

Levelezési címünk: 8220 Balatonalmádi, Rákóczi Ferenc u 43.

Közszolgáltatási szerződésekkel, adatváltozásokkal kapcsolatos nyomtatványok honlapunkon www.balkom.hu (ügyfélszolgálat / letölthető formanyomtatványok menüpont) megtalálhatók és letölthetők. A nyomtatványok eljuttatási módja ügyfélszolgálatunkra: szabályszerűen kiöltve, aláírva fényképként vagy szkennelt formában csatolva e-mail címünkre, illetve postai úton.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy
  • a háztartásban keletkező többlet kommunális hulladékhoz sárga színű zsák vásárolható Balatonalmádiban a Vörösberényi Gazdaboltban!
    Cím: Balatonalmádi, Alkotmány u. 1.
    Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8.00 - 15.00, szombat: 8.00 - 13.00.
  • a háztartásban keletkező többlet kommunális hulladékhoz sárga színű zsák vásárolható Balatonfűzfőn a Katica Kisboltban!
    Cím: Balatonfűzfő, Széchenyi tér 1.
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 6.30 - 18.00, vasárnap: 6.30 -15.00.
A szelektív csomagolási hulladékot visszavonásig bármilyen átlátszó zsákban elszállítjuk.

Köszönjük szíves együttműködésüket!
 
Balatonalmádi, 2021. március 4.